24 май 2012 г.

Неизпълнено обещание

Обещах нещо ново в "Самоделчовци", но се оказа, че фотоапарата, за удобство, съм го забравила у дома. Нека да събира прах, така му било писано щом е моя собственост. Ще си трупам спомените в мемори картата към командния център в главата ми. Жалкото е, че докато вас и фотопарата ми у дома, ви тресеше земята, аз наблюдавах от Зарата уникални небесни картини, които отплуваха в хаоса в същата глава. Няма как да извлечем информацията от мемори картата в главата ми с наличните технологии. Вероятно няма смисъл да обещавам повече да не правя така, защото вятъра, който ме вее на бяла кобила, е толкова ураганен, колкото беше тук по време на софийската градушка. (Всичко това ви го казвам, за да видите, че природата е в унисон с чувствата на лирическия герой, че "София не е България", че всички страдаме...) Затова, драги ми фотоапаратЬООО, за да не си създаваме излишни главоболия, следващия път когато стягам багаж, бъди така любезен да намигнеш, най-малкото от куртоазия.

Неизпълненото обещание ще бъде изпълнено при първа възможност, а междувременно с Каби, който твори и с Киси, която руши, ще опитаме серийно производство и износ към Китай, за да подкопаем основите на тамошната икономика. Въпреки евтината работна ръка, с която разполагам, уникатите на авторите К1 и К2 ще ви струват прескъпо. Ето част от списъкът, който очаквам на домашния адреЗ след седмица, в замяна на новата самоделчовска публикация:

- Мария, Зеленото човече - мъфините
- Калина - сладкия салам
- Силвия - банановошоколадовите къпкейкчета
- Ива, Шаманката - шаманскитекокосовитопки
- Мая, Гуш - едни отдавна обещани палачинки
- всичко, което ви хрумне и съдържа уникалната комбинация шоколад със шоколад!

Моля, Мирена да се подготви за зъболечение след шокотерапията, а Ирина - за антицелулитния бой. Ех, колко мъка има на този свят, затова, бъдете милостиви, о, мъчителки мои! В крайна сметка за всичко са виновни само фотопарата и група съветски учени. И мемори картата, която е с изтекъл срок на годност, незаменяема и ограничена откъм МВ и работа..
Изи от...

Няма коментари:

Публикуване на коментар