17 май 2012 г.

Пляс-пляс ръчички

Много забавна статия ме посрещна вкъщи, след като градушката намина за "добър ден":

http://dnes.dir.bg/news/zabrana-luben-kornezov-merki-srestu-pusheneto-11164950?nt=4

Посмях се на коментарите на депутатите, но сериозно... Надявам се никой от близките ми пушещи да не се разстрои и обиди, защото аз се радвам истински и смятам, че тази промяна съм я заслужила и съм я изстрадала, след толкова години в смесени компании и непознати отровители. А освен мен, най-вече са заслужили децата, които пък дори нямат право на избор какъв въздух да дишат, нито пък имат волята и разбирането да се преместят, за да може драгия пушач да си изпуши фаса. Грозно е и да даваме такъв пример на малките, забравяйки техните имитаторски способности, докато опознават света и търсят себе си. Те ни наблюдават, дори и ние да не забелязваме това, дори и да не ни пука или да смятаме това за маловажно!

(Някак твърде дълго непушачите бяхме толерантни и изтърпявахме поредната цигара около нас. Затова сега ще потропам с ръчички от радост - звучи леко невъздържано, но ето - пляс-пляс. Ако плеснете и вие в синхрон, ще ни чуе зеленото човече на Марс. Хайде, раз-два и пляс-пляс! Извинете за лиготията...)

Глобите изглеждат сериозни. Е, друг е въпросът дали ще има кой да ги съблюдава и да санкционира, особено ако е колега пушач, а те се подкрепят в повечето случаи. Но само ще ви помоля, заради децата - и моите, и вашите - не го правете вече на детските площадки. Не от 1 юни, а от днес! Не е трябвало никога да го правите, поради много причини, но сега вече ще имате и една от триста- до петстотинлевова.

Що се отнася до бизнеса на заведенията - смятам, че те няма да загубят. И пушачите могат да правят жертви и да оставят цигарата настрани за 2-3 часа. Знам това, защото съм го виждала. Така прави мъжът ми, така правят много хора. По-добре да си в приятна компания на заведение и да се лишиш временно от фаса, отколкото да си го димиш затворен у дома. Не е ли така?!

А кой от какво възнамерява да умира, бил той с цигара или не, изобщо не е в компетенцията на нито една от страните в спора. Уви, не сме по-големи от Живота, но можем да сме по-големи от самите нас - каквито сме били вчера.

Здраве за всички! Оле!
Изи от...

1 коментар:

  1. Ако пушачите ще се успокоят ако се забрани патладжана, аз съм "За", въпреки че ми е вкусен. :) Аз самата съм бивш пушач и много се радвам на тази забрана. Само се надявам наистина да се спазва и да се санкционират нарушенията.

    ОтговорИзтриване